Több mint luxus? Használt autó: Audi!
Az Audi egy világbrand. Stílusos, innovatív, luxus. Ezek azok a szavak, ami látunk egy Audi A3-at, A4-et, vagy A7-et, vagy a Q széria bármelyik tagját Q2-től Q8-ig. És akkor még nem beszéltünk a TT-ről az R-8-ról, vagy az e-tronról. Szerencsére ez a megkülönböztetés nem csak az új autókra igaz, hanem a használt autókra is. Lássuk, mik az Audi erősségei és gyengéje!
Az Audi a Volkswagen Grouphoz tartozó brand csakúgy, mint a Ducati vagy a Lamborghini. Gépjárműveik nagy előnye, hogy a legújabb technológiát úgy alkalmazzák, mintha a jelen elvárásai lennének. Jelenleg kiemelten sokat invesztálnak az önvezető-, és az elektromos autók fejlesztésébe. Lehet, már nem is meglepő, de legnagyobb piacuk Kína.
SWOT analízis
A SWOT analízis lényege, hogy egy mátrixban felsorolja a vizsgált termék, szolgáltatás erősségeit, gyengéit, lehetőségeit és veszélyeit. Az így felállított táblázat segít megtervezni mind a termékfejlesztési-, mind a marketing stratégiát.
Az Audi erősségei
- Vezető pozíció Kínában.
- Hatalmas termék portfólió.
- A brand az egyik legnagyobb értéke.
- Fejlett értékesítői hálózat.
- Innováció a középpontban.
Az Audi gyengéi
- Imázs vesztés a dieselnél lévő problémák miatt.
- Elmúlt időszakban több autóvisszahívás.
- Egyéb törvényességi problémák.
Az Audi lehetőségei
- Elektromos autók.
- Önvezető autók.
- Digitális fejlettsége.
- Partneri kapcsolatai.
Az Audira leselkedő veszélyek
- Erős versenytársak a legfontosabb piacokon.
- Nyersanyag és a munkaerő költségeinek növekedése.
- Iparági szabályozás szigorodása.
Mit látnak a szakértők az Audi körül?
Az elmúlt éveket erős kettőség jelemzi. Az Audi nem tudta kivonni magát a 2015-ben kezdődő Volkswagen diesel botrányból teljesen. Az ott felfedezett csalásokban az Audi neve is felmerült. 2017-ben és 2018-ban majdnem 150.000 A4-es és A5-ös autót kellett visszahívni szoftverproblémák miatt.
Ugyanakkor az Audi neve még mindig prémium terméket jelent. Időben és jól ismerték fel, hogy bár a hagyományos technológia még nagyot fog futni Kínában, de meg kell kezdeni a jövő technológiájára épülő autók bevezetését a piacra. Ügyesen álltak össze a Groupon belüli más márkákkal, fejlesztési központokkal.
Mi mit látunk a használt Audikban
Mi az értéket látjuk az Auditban. Szinte nincs olyan típusa sem az A sorozatnak (A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8), sem a Q sorozatnak (Q2, Q3, Q5, Q7, Q8), sem a TT-nek, amit ne látnánk szívesen, ha felhívnak azzal, hogy eladó. Mivel vettünk már több mint 12 éves, törött, hitellel terhelt Audit is, elmondhatjuk, hogy jól ismerjük ezt a használt autó típust is. Így, amikor megkeresnek minket, a helyszínre sietünk és azonnal készpénzzel kifizetjük az árát.
Hívjon minket, ha eladó, használt, 2005 után gyártott Audija van: +36 70 293 5555